სასწავლო პროექტის გეგმა
1.პროექტის სახელწოდება:მოსახლეობის აღწერა
2.პროექტის
მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:მარტივი
მათემატიკური გამოთვლების ცხოვრებისეულ პრაქტიკაში გამოყენება. მოსწავლეთათვის
მათი მნიშვნელობის გააზრება, რომ ბუნებაში ყველაფერი უბრალო ციფრებით და
გამოთვლებით შეიძლება გამოისახოს. მონაცემების ცხრილებისა და დიაგრამებით
გამოსახვა ისტ-ის გამოყენებით.
3.პროექტის
აქტუალურობა:აქტუალურია
იმდენად რამდენადაც აუცილებელია მოსწავლეებმა გაითავისონ რომ მათემატიკა არა მარტო
ციფრების უაზრო კორიანტელია არამედ იგი მჭიდროდ არის დაკავშირებული ჩვენს
ყოველდღიურ ცხოვრებასთან . მოსწავლეები გაუზიარებენ თავის აზრებს და ნაშრომებს
სხვებს რათა მათაც შეიყვარონ მათემატიკა.ასევე მნიშვნელოვანია ცხრილების და
დიაგრამების აგება კომპიუტერში რაც თანამედროვე ცხოვრების განუყრელი ნაწილია.
4.პროექტის
მიზანი:განუვითარდეთ
მოსწავლეებს კვლევა ძიების უნარი. დაეუფლონ მარტივი მათემატიკური გამოთვლების
ტექნიკას და ინფორმაციის დახარისხებას და გამოსახვას ცხრილებისა და დიაგრამების
სახით.
5.მონაწილეთა ასაკი: VI კლასი
6.ვადები ხანგრძლივობა:4-5 დღე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: ბავშვები ააგებენ ცხრილებსა და დიაგრემებს ისტ-ში.
8.პროექტისათვის საჭირო რესურსები: კალამი,ფურცელი,კომპიუტერი.
9.პროექტის
მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები
იყოფიან ჯგუფებად, გადიან თავის უბანში და აწარმოებენ გამოკითხვებს თუ რამდენი
მაცხოვრებელია უბანში; აქედან რამდენია ქალი და რამდენი მამაკაცი. შემდეგ ამ ორ
კატეგორიას კიდევ ქვეკატეგორიებად ახარისხებენ მაგალითად: მამაკაცებს შორის
რამდენია 18 წლამდის, 18დან 40 წლამდის და 40იდან ზემოთ.იგივეს აკეთებენ ქალებზეც.
შემდეგ მონაცემებს სვამენ ცხრილებში და გამოსახავენ სვეტობრივი დიაგრამის
სახით.ამის მერე ბავშვები აწარმოებენ პროცენტულ გამოთვლებს მაგალითად: მოსახლეობის
რამდენი პროცენტია ქალი/კაცი. ქალების რამდენი პროცენტია 18 წლის/18-40
წლის/40-ზევით.ასევე მოხდება მამაკაცებზეც. მოსწავლეები აკეთებენ პატარა
პრეზენტაციას და წარადგენენ; უზიარებენ შთაბეჭდილებებს თანატოლებს.
მაგალითისთვის ვთქვათ უბანში არის 300 აქედან190
მამაკაცი და110 ქალი;
მამაკაცებიდან 60 18წლისაა 65
18-40წლის და 65 40წელს ზემოთ
ქალებიდან 40 18წლისაა
30 18-40წლის ხოლო 40 40ზემოთ
ეს მონაცემები მოსწავლეებმა ცხრილების და სვეტების
სახით შეიძლება ასე გამოსახონ
ასაკი
|
ყველა ასაკის
|
18 წლამდის
|
18-40 წელი
|
40 და ზემოთ
|
ქალები
|
110
|
40
|
30
|
40
|
მამაკაცები
|
190
|
60
|
65
|
65
|
სულ
|
300
|
100
|
95
|
105
|
ამ მონაცემების საფუძველზე დიაგრამას შეიძლება
მიეცეს ასეთი სახე
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები დაეუფლებიან
მარტივ გამოთვლით ტექნიკას და მის გამოყენებას პრაქტიკაში; ისწავლიან მომნაცემების
ცხრილებისა და დიაგრამებით გამოსახვას; კომპიუტერის გამოყენებას; გაუზიარებენ
შთაბეჭდილებას თანატოლებს.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო
გეგმასთან კავშირი: ძირითადად საკომუნიკაციო უნარების
განვითარება ისტ-ში.
11.პროექტის სახელმძღვანელო(მასწავლებელი): თამარ ბობოხიძე
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:https://tamarboboxidze.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий