გაკვეთილის გეგმის შაბლონი
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი
ნომერი: თამარ ბობოხიძე 55001000417
საგანი: მათემატიკა და ისტ.
სწავლების საფეხური/კლასი: V
მოსწავლეთა რაოდენობა: 18
გაკვეთილის თემა: ,,მათემატიკა“ამოცანების ამოხსნა.
,,ისტ“ ფიგურების
დაკავშირება კონტექსტური მენიუდან“
გაკვეთილის მიზანი: მათემატიკურ ამოცანებში ისტ-ის
გამოყენებით ფიგურების აგება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
კლასის მოწესრიგება(მისალმება სიის ამოკითხვა)
|
მთლიანი კლასი
|
2წთ
|
||
2
|
გაკვეთილის თემის მიზნისა და შეფასების რუბრიკის გაცნობა
|
მინი ლექცია
|
მთლიანი კლასი
|
3წთ
|
|
3
|
მათემატიკის სახელმძღვანელო,ისტ-ის სახელმძღვანელო.ამოცანები ,,Power Pointi”-სლაიდებზე.
წინარე ცოდნის გააქტიურება ინტელექტუალური მეთოდით
|
მთლიანი კლასი
|
კომპიუტერი,პროექტორი
|
10წთ
|
|
4
|
მასწავლებელი წარადგენს სლაიდის
N1,2,3 ამოცანებს.
|
წყვილებში მუშაობა
|
კომპიუტერი
|
10წთ
|
|
5
|
სლაიდზე წარმოდგენილი ამოცანების მიხედვით მოსწავლეები შექმნიან ნახატებს,
გააკეთებენ პრეზენტაციას.
|
მთლიანი კლასი
|
კომპიუტერი
|
10წთ
|
|
6
|
საშინაო დავალება:მოსწავლეს დავალებად მიეცემათ ამოცანების მოფიქრება
და ამ ამოცანების მიხედვით ნახატების შექმნა კომპიუტერში.
|
მინი ლექცია
|
5წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: ისტ-ის
გამოყენებით მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების გამოყენება
ციფრული მასალის შექმნისას.იყენებს
ციფრულ საშუალებებს,სხვადასხვა ობიექტების გამოსახვისას.
შეფასება
მოსწავლის შეფასების
კრიტერიუმები და ან რუბრიკები თან უნდა ერთოდეს გეგმას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий