გეგმა


გაკვეთილის გეგმის შაბლონი


მასწავლებლის  სახელი,გვარი,პირადი ნომერი:      თამარ ბობოხიძე  55001000417
საგანი:       მათემატიკა და ისტ.
სწავლების საფეხური/კლასი:    V
მოსწავლეთა რაოდენობა:      18
გაკვეთილის თემა:   ,,მათემატიკა“ამოცანების ამოხსნა.
                                    ,,ისტ“ ფიგურების დაკავშირება კონტექსტური მენიუდან“
გაკვეთილის მიზანი: მათემატიკურ  ამოცანებში ისტ-ის გამოყენებით ფიგურების აგება.

N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
კლასის მოწესრიგება(მისალმება სიის ამოკითხვა)

მთლიანი კლასი

2წთ
2
გაკვეთილის თემის მიზნისა და შეფასების რუბრიკის გაცნობა
მინი ლექცია
მთლიანი კლასი

3წთ
3
მათემატიკის სახელმძღვანელო,ისტ-ის სახელმძღვანელო.ამოცანები ,,Power Pointi”-სლაიდებზე.
წინარე ცოდნის გააქტიურება ინტელექტუალური მეთოდით

მთლიანი კლასი
კომპიუტერი,პროექტორი
10წთ
4
მასწავლებელი  წარადგენს სლაიდის N1,2,3 ამოცანებს.


წყვილებში მუშაობა
კომპიუტერი
10წთ
5
სლაიდზე წარმოდგენილი ამოცანების მიხედვით მოსწავლეები შექმნიან ნახატებს, გააკეთებენ პრეზენტაციას.

მთლიანი კლასი
კომპიუტერი
10წთ
6
საშინაო დავალება:მოსწავლეს დავალებად მიეცემათ ამოცანების მოფიქრება და ამ ამოცანების მიხედვით ნახატების შექმნა კომპიუტერში.
მინი ლექცია


5წთ



 გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: ისტ-ის გამოყენებით მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების  გამოყენება  ციფრული მასალის შექმნისას.იყენებს  ციფრულ საშუალებებს,სხვადასხვა ობიექტების გამოსახვისას.
შეფასება
მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და ან რუბრიკები თან უნდა ერთოდეს გეგმას.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

გავიარე ისტ ტრეინინგი,  რომელიც ძალიან საინტერესო და გამოსაყენებელია  გაკვეთილის პროცესში ისტ-ის გამოყენებით. ვარ კმაყოფილი ამ ტრეინინგით დ...